admin
|
|
« : 27 - Noiembrie - 2008, 11:32:43 » |
|
Scheme Electrice Dacia 1300-1410
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
DaciaPower
|
|
« Răspunde #1 : 11 - Decembrie - 2008, 00:33:20 » |
|
Buna Ideea cu schemele. Chiar sunt necesare uneori Mersi
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
admin
|
|
« Răspunde #2 : 11 - Decembrie - 2008, 00:33:56 » |
|
vor mai veni si altele......o colectie din cele mai utilizate si necesare scheme
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
admin
|
|
« Răspunde #3 : 11 - Decembrie - 2008, 22:38:49 » |
|
Inca o serie de scheme:
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
DaciaPower
|
|
« Răspunde #4 : 13 - Decembrie - 2008, 02:20:25 » |
|
Bravo Admine. Sunt pe intelesul tuturor. Numai eu stiu cat am am injurat ca sa gasesc ordinea corecta la butonul de avarii Acum o intrebare: Bordul de CN nu ar trebui sa aiba 2 viteze la stergatoare, eu de ce am decat una? ( Vreo explicatie ceva sau cum pot sa-l fac sa aibe 2 viteze? Ms anticipat!
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
admin
|
|
« Răspunde #5 : 13 - Decembrie - 2008, 10:38:30 » |
|
pai vezi sa nu ai probleme in motorul de stergator. Cate fire iti vin din el?
dar mai bine, deschide un topic nou ca sa putem lasa topicul asta pentru scheme si diagrame
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
DaciaPower
|
|
« Răspunde #6 : 13 - Decembrie - 2008, 18:25:50 » |
|
Da ai dreptate, trebuia deschis un nou topic, scuze. Oricum am rezolvat problema, am schimbat comutatorul Scuze inca o data
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
DaciaPower
|
|
« Răspunde #7 : 24 - Decembrie - 2008, 00:43:05 » |
|
Mai baga si u scheme daca mai ai ca sunt binevenite !
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
admin
|
|
« Răspunde #8 : 04 - Ianuarie - 2009, 20:54:49 » |
|
ok, inca cateva scheme........
astea 2 sunt schemele celor 2 modele de relee, care se gasesc in comert
unu pe la 12RON, cel fara referinta si cel cu referinta pe la 21RON, desi este facut mult mai prost si pe SMD-uri
Numai ca exista o posibilitate de a face din unu fara referinta in unul cu referinta Cablajul celui fara referinta este perfect adaptabil pentru al transforma in releu cu referinta si in felul asta se economisesc cativa banuti. Cine doreste mai multe detalii, sa deschida topic si sa imi dea semnal pentru detalii
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
admin
|
|
« Răspunde #9 : 07 - Ianuarie - 2009, 10:59:49 » |
|
ca tot venii vorba de bobina de tico si aprinderea Gotronic 011, pun niste imagini de conectarea a bobinei cu aprinderea
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
wizkid
|
|
« Răspunde #10 : 05 - Octombrie - 2009, 22:46:05 » |
|
admin..poti pune niste poze cu adaptarea ta? Sa-mi fac o idee mersi mult
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
admin
|
|
« Răspunde #11 : 05 - Octombrie - 2009, 23:40:55 » |
|
ce anume te interseaza.......ce nu intelegi?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
wizkid
|
|
« Răspunde #12 : 05 - Octombrie - 2009, 23:44:39 » |
|
cum le ai asezate. atat. si explica-mi si mie (stiu ca-s cam paralel, dar invat ) cum deprtez senzorul 0,5..0,7mm de axul central. scuze de deranj
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
admin
|
|
« Răspunde #13 : 05 - Octombrie - 2009, 23:59:18 » |
|
pai simplu.....exact cum arata si in pliant-ul de la aprindere. aduci cama cu patratul cat mai in dreptul senzorului, si apoi misti partea fixa a platinei pana ajungi la 0.7 distanta. recomand ca reglajele sa le faci cu o lera.......
ai vazut imaginile din galeria mea dupa daciaclub?am pus link
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
dexter1983
|
|
« Răspunde #14 : 02 - Decembrie - 2009, 12:04:04 » |
|
Faceti o treaba buna!
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|